• Groot assortiment
  • Snel in huis
  • Beste aanbiedingen
  • Topmerken
  • Betrouwbaar shoppen
  • Achteraf betalen

Klantenservice

Verzending

Snel je bestelling in huis
Wij streven ernaar je bestelling binnen 2 werkdagen af te leveren. Producten besteld op zondag t/m donderdag worden doorgaans nog op dezelfde dag of de dag na bestelling verzonden. Bestellingen gedaan tussen vrijdagmiddag en zondag worden op maandag verzonden.

Bezorging
Voor de bezorging van je bestelling werken wij samen met een logistieke partner, KeenDelivery. Pakketten worden doorgaans bezorgd met de DPD. Nadat het pakket is overgedragen aan de DPD ontvang je een email (via KeenDelivery) met een Track & Trace code. Op de dag van bezorging ontvangt u van DPD een Predict email met een tijdsindicatie van de bezorging.

Product niet op voorraad
Doorgaans hebben wij de meeste producten op voorraad en kan je bestelling snel worden opgestuurd. Het kan echter voorkomen dat wij een product niet op voorraad hebben en deze uit een filiaal moeten ophalen of bij een leverancier moeten bestellen. In dit geval kan het enkele dagen duren voordat je de bestelling ontvangt. Gaat het langer dan 3 werkdagen duren dan informeren wij je hierover.

Bestemming
Momenteel is Slaapplezier.nl beschikbaar voor bestellingen binnen de EU.

Verzendkosten NL/BE/DE
De reguliere bezorgkosten binnen Nederland bedragen €4,95. Verzending is gratis bij bestellingen boven de €50,- (binnen NL).
De verzendkosten voor bestellingen naar België en Duitsland bedragen €6,95. Verzending is gratis bij bestellingen boven de €100,- (binnen BE/DE).

Verzendkosten overige landen EU:
Luxemburg, Tsjechië en Polen: €9,95.
Frankrijk, Monaco, Slowakije en Hongarije: €12,95.
Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Oostenrijk, Slovenië, Zweden, Estland, Letland en Litouwen: €14,95.
Italië en Spanje: €19,95.
Portugal, Cyprus, Finland en Malta: €23,95.
Griekenland, Bulgarije en Roemenië: €27,95.


Retourneren

Producten mogen retour gestuurd worden. Lees hier meer.

Ruilen
In geval van ruilen sturen wij het nieuwe artikel kosteloos naar je toe!

Controleren van artikelen
Wij willen je vragen om de artikelen na ontvangst te controleren alvorens deze te wassen en/of in gebruik te nemen. Gewassen en/of gebruikte artikelen kunnen wij niet retour nemen.

Betalen

Slaapplezier.nl biedt verschillende betaalopties. Zo kan je zelf bepalen hoe jij het liefst afrekent. Hieronder vind je een overzicht van de mogelijke betaalopties.

IDEAL
Betalen via je eigen bank met iDEAL. Kies tijdens het bestellen voor betaalmethode iDeal. U rekent dan af via uw vertrouwde internetbankier-omgeving. Veilig en gemakkelijk.

Billink Achteraf Betalen (Alleen beschikbaar voor NL)
Eerst het product ontvangen en achteraf betalen via Billink. Kies tijdens het bestellen voor betaalmethode Achteraf betalen via Billink. Wanneer je Billink achteraf betalen als betaalmethode hebt gekozen ontvang je van Billink een E-Factuur met de betaalspecificaties. Je dient de betaling te verrichten aan de hand van deze e-mail. Billink Achteraf betalen kan gebruikt worden voor bestelling tot €400,-.

Bancontact / Mister Cash
Betalen via Bancontact / Mister Cash. Kies tijdens het bestellen voor betaalmethode Bancontact/Mister Cash.

Belfius
Betalen met Belfius. Kies tijdens het bestellen voor betaalmethode Belfius Direct Net.

Creditcard
Betalen met je creditcard. Kies tijdens het bestellen voor de betaalmethode Creditcard.

Paypal
Betalen met je PayPal rekening. Kies tijdens het bestellen voor de betaalmethode PayPal.

Overboeken via bank
Het is ook mogelijk het bedrag vooraf over te maken via bankoverschrijving op rekeningnummer NL61 RABO 0300 1544 96 t.n.v. Slaapplezier. Vermeld hierbij altijd het ordernummer in de omschrijving. Gebruik dit rekeningnummer niet indien je hebt gekozen voor achteraf betalen via Billink. Je ontvangt dan van Billink een E-Factuur met de betaalspecificaties.


Advies nodig?

Je mag altijd contact met ons opnemen als je graag advies ontvangt over producten. Wij helpen je graag!


Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@slaapplezier.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Contact

Voor vragen kan je contact met ons opnemen via onderstaande contactmogelijkheden:

Per E-mail
We streven ernaar je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Doorgaans gebeurt dit binnen 24 uur. (info@slaapplezier.nl)

Contactformulier
Ook zijn wij te bereiken via het contactformulier

Telefoon
Voor vragen of advies zijn wij ook telefonisch bereikbaar op ma-vr tussen 08:30 en 16:30 (0318-640441)


Postadres

Nieuweweg 53
6744 PL Ederveen
E-mailadres: info@slaapplezier.nl
BTW NR: NL009277791B01
KvK-nummer: 09043597